sobota, 16 maja 2015

#35

Jestem! Nareszcie znalazłam chwilę czasu by coś tu nabazgrolić. Tydzień temu byłam na osiemnastce i było naprawdę dobrze! Niedziela jak to niedziela, pożegnanie z Olą, odpoczynek i krótka wizyta u dziadków. Tydzień szkoły jakoś tam przeżyłam(zadowolona i nie). Piąteczek był wolny od nauki, bo razem z klasą pojechałam do Poznania na balet. Czy mi się podobało? Można powiedzieć, że tak, chociaż jednak dla mnie to za długie widowisko i jeszcze te niewygodne siedzenia w teatrze... Jeszcze o pół godziny pociąg nam się spóźnił... dużo, dużo czekania. Mimo to piąteczek zakończył się miło :)
Takie przypału jak dzisiaj dawno nie miałam, dziękuję mamo... Calutki dzień czytam lekturę, bo mam na nią tylko 2 dni, może się uda. Myślę, że powinnam się w tygodniu pojawić, ale na pewno nie wcześniej niż czwartek. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz