niedziela, 1 marca 2015

#17

Ferie się skończyły jutro powraca smutna rutyna. Piątkowy koncert był niesamowity. Zespoły grały świetnie, atmosfera była nieziemska. Tak strasznie się cieszę, że tam pojechałam. Nie żałuję niczego. Osiągnęłam to co chciałam, czyli byłam dwa razy niesiona przez publiczność *.* W przyszłym roku, jeśli będą ciekawe zespoły to na pewno jadę! Poza tym Szczecin okazał się takim fajnym miastem, że zamierzam go jeszcze w tym roku odwiedzić. Sobota była także dniem wspaniałym, bo polscy skoczkowie zdobyli brązowy medal mistrzostw świata w Falun :) Nie wiem jak wytrzymam ten pierwszy tydzień w szkole, będzie bardzo ciężko, ale nie mam wyboru, muszę dać radę... 
Muchy - Queen For A Day <3 Chemia - Hero <3



                 
           






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz